Cei de la BCR au o problema de ani de zile, pe care nu vor sa o rezolve – insist asupra ideii ca nu vor, pentru ca ea persista de cand a aparut George ca aplicatie de banking. Este vorba de conectarea la aplicatie dupa fiecare actualizare. Cu cat telefonul este mai vechi si deci sistemul de operare este si el vechi, cu atat sunt probleme mai dese si mai mari. Nu mai zic ca ai sansa sa fii plecat din tara, deci costuri mari de telefonie cand stai de vorba cum ii zic eu – femeia de tabla. Adica robotul care ar putea participa la Vocea Romaniei, care-ti canta minute in sir.
Probleme George BCR – cum rezolv
Daca ai probleme cu George BCR si nu stii cum sa le rezolvi, daca ai vorbit cu chat-ul lor, unde ai avut si norocul de a vorbi cu o persoana si nu cu AI-ul lor, iar problema nu s-a rezolvat, atunci singura varianta pe care o mai ai este sa revii intarsa si sa ajungi la o sucursala. Din experienta stiu ca 90% din cazuri nu se rezolva telefonic la BCR. Asta cand in alte parti vorbesti cu apel video, te confirmi digital, etc. Degeaba ai numar de telefon si mai platesti roaming, SMS-urile nu vin, email-urile nu sosesc la timp, iar aplicatia George nu se actualizeaza pe orice telefon.
Forumurile sunt pline de discutii legate de problemele legate de George, iar statul te obliga sa nu mai lucrezi cu cash, doar ca sa-ti faca viata mai grea. Ca mai usoara cu BCR-ul nu este cu siguranta. Iar aici vorbim de una dintre cele mai bune aplicatii de banking din Romania, va imaginati cum e cu alte banci? Chiar in timp ce scriu acest articol, un coleg de aici din Franta incearca sa-si acceseze contul. Discutiile sunt la nivel de copii mici, de genul faceti update din magazinul play, etc. Evident ca el le-a facut pe toate, doar ca pentru a se reconecta la aplicatia George ar trebui sa primeasca un cod pe email, sau pe telefon prin SMS. Nu vine niciunul! Dar cui sa-i spui asta, cum sa-i lamuresti ca la ei sistemul nu merge corect si coerent?
Daca ar exista o varianta sa renunti la conturile bancare din Romania as face asta cu mare drag, le-as spune la revedere dupa 20 si ceva de ani, sa nu fie de fapt aproape 30 – BCR s-a deschis in Romania in 1990, iar eu sunt client de atunci! Dar din nefericire nu e asa usor sa ai contul de salariu in alta tara, de exemplu in Elvetia! Asa de bine ar fi, sa le mai treaca cheful sa te lase cu problemele nerezolvate, sa-ti dubleze comisioanele si sa nu te ajute atunci cand tot ei te incurca.
UpDate: colegul a rezolvat in cele din urma desi este un pic ciudat, a fost sunat de un operator si apoi au inceput sa vina SMS-urile si email-urile. S-or fi speriat? Nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi la urmatoarea actualizare a aplicatiei ( eu ii recomand un telefon nou ca al meu! ).